Ο Φιλελεύθερος και ο ανεργος (σαν θεατρικό)

 Επιχειρηματίας-Κοίτα να δεις 

εγώ έχω μια start  up εταιρεία

Νεοφυής γρήγορα αναπτυσσόμενη και εξελισσόμενη  που το αρχικό της buisness plan  οφείλει να μετεξελιχθεί  σε  διάστημα  ενός  έτους

Αυτό σημαίνει το start  up 

Στο εξηγώ  γιατί  εμφανισιακά μου δείχνεις λίγο  αριστεριστής  και προφανώς δεν θα γνωρίζεις το αντικείμενο

Άνεργος-Τι μου λες ρε παιδί μου; 

    Επιχειρηματίας-Αλήθεια  μπορώ να  σου  κάνω μια ερώτηση;

Άνεργος-Φυσικά

Επιχειρηματίας-Από πότε έχεις να λουστείς;

Άνεργος-Από χθες

Επιχειρηματίας-Οπότε  μάλλον΄  έκανα  λάθος  δεν  ανήκεις σ τον χώρο της ριζοσπαστικής   αριστεράς

Άνεργος-Συγνώμη όλα αυτά τι σχέση  έχουν με την  αγγελία; Εγώ αυτήν είδα  και  ήρθα να  κάνω αίτηση για εργασία

Επιχειρηματίας-Μάλλον  τελικώς είσαι εκούσια αριστεριστής , ίσως Καστρικός κρατιστής , πασιφιστής  που μισεί  τον στρατό και την αστυνομία αλλά  γοητεύεται απ  την  καταστολή των ατομικών ελευθεριών  απ τα σοβιετικά  καθεστώτα

Άνεργος-Στην αγγελία ζητούσατε χαμάλη αν δεν κάνω λάθος, όχι  πολιτικό αναλυτή

Επιχειρηματίας-Να σε ρωτήσω φίλτατε. Βλέπεις μια αγγελία που ζητάνε χαμάλη και δέχεσαι  να έρθεις να ζητήσεις  την θέση; Ειλικρινά  δεν σε ενοχλεί να δουλέψεις με  τόσο  λίγα λεφτά;

Άνεργος-Δεν πετάω και την σκούφια μου αλλά είμαι 6 μήνες  άνεργος  και πρέπει κάπως να ζήσω

Επιχειρηματιας-Όπως όλοι μας άλλωστε.Απλά μου κινεί το ενδιαφέρον. Πως ένας  άνθρωπος ενώ  ζει σε μια χώρα όπου έχει το ελεύθερο μέσω μιας start  up να κάνει  το όνειρο  του πραγματικότητα  να επιλέγει  τελικά να εργασθεί ως υπάλληλος σε αυτή

Δεν νιώθεις την ανάγκη να δημιουργήσεις κάτι δικό σου;

Κάτι που θα  σε κάνει να  σαι ελεύθερος από αφεντικά και  ωράρια;

Άνεργος-Όχι

Επιχειρηματίας-Δεν έχεις όνειρα   περά απ την  προσδοκία ενός μισθού της τάξεως των 500ευρώ;

Άνεργος-Όχι

Επιχειρηματίας-Θες  δηλαδή μια ζωή να σαι  χαμάλης και να  πληρώνεσαι με ψίχουλα;

Άνεργος-Όχι

Επιχειρηματίας-Συνεχώς όχι  μου λες  αλλά δεν καταλαβαίνω ως γίνεται  να μην έχεις όνειρα  και την ίδια στιγμή να μην θες να εξελιχθείς, να μην  κυνηγάς  να γίνεις άνθρωπος;

Άνεργος-Αν φτιάξω  δική μου start up , νεοφυή  επιχείρηση όπως προείπατε  θα γίνω άνθρωπος;

Επιχειρηματίας-Διαφωνείς;

Άνεργος-Αν  ας πούμε  πως συμφωνώ  εσείς δεν θα μένατε  χωρίς  υπάλληλο;

Επιχειρηματιας-Αγαπηέ μου ,πως φαίνεται  ο σοβιεστίστικος τρόπος σκέψης  σου. Θα  έχανα έναν  υπάλληλο  την ίδια στιγμή όμως θα κέρδιζα έναν συνεταίρο

Άνεργος-Πουλάτε  ηλεκτρικά ποδήλατα που ναι και στην μόδα άρα αυτό σημαίνει πως  υπάρχει ζήτηση  τουτέστιν οι δουλειές πάνε  καλά.

Ποιος ο λόγος να  θέλετε να μπω  συνέταιρος στο όνειρο σας, στις προσδοκίες σας και σε  τελικη ανάλυση στην τσέπη  σας;

Επιχειρηματίας-Ας πούμε  πως με το κεφάλαιο που θα καταβάλεις  θα  μπορέσουμε να επεκτείνουμες τις δραστηριότητες της επιχείρησης μας

Άνεργος-Ναι αλλά η επιχείρηση είναι κερδοφόρα.  Θα μπορούσατε να την επεκτείνεται με μέρος των κερδών

Επιχειρηματιας -Μπορεί να ναι κερδοφόρα αλλά δεν υπάρχουν κέρδη

Άνεργος-Τι απέγιναν  τα κέρδη;

-Επιχειρηματίας -Μάρκες στο καζίνο

Άνεργος-Άρα δεν ψάχνεις  για υπάλληλο, ούτε και για συνέταιρο αλλά για μαλάκα

Φεύγω

Επιχειρηματίας-Μη  φεύγεις θα  αυτοκτονήσω

Κλωτσάς την τύχη σου

Τέτοιες πόρτες δεν σου ανοίγουν κάθε μέρα

Δίπλα μου θα μάθεις όλα τα κόλπα και τα μυστικά της αγοράς

Άνεργος-Προτιμώ έναν μισθό της  τάξης των 500  ευρώ απ το να μάθω πως να χάσω και τα λίγα που έχω

 

  





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Transwar 1

Διαπολιτισμικό κέντρο φτωχών

Dirty dreams